Дорогий клиент Ви пройшли перевірку. Вам схвалений кредит до 10000 грн.✅ Онлайн кредит без відмови Цілодобово 24/7. На банківську карту України. Позика терміново без перевірок на особистий рахунок швидко і моментально! Так! Ні відсотків, ні комісій! Позика в 10000 гривень - безкоштовно! Цілодобово 24/7! Надішліть заявку онлайн прямо зараз 30 сек. безкоштовно!
Виберіть сумму:
...


Подайте заявку прямо сейчас и получите деньги
за 20 минут! До конца акции осталось:



Получили кредит ,ставьте лайк!

Заказ кредитки за 5 мин

Наш опрос

Оцените карту АЛЬФА БАНК GOLD
Всего ответов: 773

19:44
Купить в кредит в интернет магазине: телефон,ноутбук,тегнику ,мебель,скутер.
Купи в кредит в интернет магазин
Онлайн кредити: що пропонують українцям інтернет -магазини

Торгівля в Україні , слідуючи світовим тенденціям , поступово йде в онлайн. І нехай поки частка інтернет роздробу в загальних обсягах роздрібних продажів невелика ( не більше 5 %) , але темпи зростання ринку стрімкі. За експертними оцінками , в 2012 році він зріс на 30-50 % і досяг показника в 1,6 млрд. доларів.

Разом з торговцями в мережу йдуть і банкіри. Їх симбіоз виливається у розвиток , по суті , нового для українських споживачів сервісу - онлайн- кредитування . Портал « Мінфін » з'ясував , наскільки затребуваний даний сервіс серед українців , і що чекає його в осяжному майбутньому.

причини зльоту

Споживчий « сверблячка» не чужий користувачам всесвітньої павутини. Починаючи з 2012 року , інтернет -магазини спільно з банками почали активно просувати кредитування покупок своїх товарів , і попит на новий продукт не змусив себе довго чекати.

    « Продажі в кредит - онлайн в середньому складають 5-10 %. Якщо врахувати те , що послуга зовсім нова , то показник досить таки вражає » , - зазначив у розмові з« Мінфіном »менеджер проекту впровадження додаткових сервісів інтернет -магазину Protoria Едуард Ананенко .

Підтверджують ці цифри і в банках . За оцінками начальника департаменту продажу продуктів споживчого кредитування Укрсиббанку Володимира Радіна , якщо частка покупок в інтернеті складає близько 10 % , то приблизно 7% з них - через онлайн -кредити .

Покупців в онлайн кредитах приваблює нижча ціна в порівнянні зі стаціонарними каналами продажів , а також економія часу. «Вам не потрібно йти у відділення банку за кредитом готівкою , а оплату карткою онлайн приймають не всі магазини » , - пояснює співвласник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.

Саме отримання товару в кредит за схемою «лежачи на дивані » найбільш відповідає очікуванням споживачів . Правда , деякі банки готові йти на будинок до позичальника для оформлення кредиту , але мінімум п'ять- шість банків , як з'ясував «Мінфін » , в цьому сегменті вже конкурують .

    « Аудиторія в інтернеті хоче купувати простіше і з мінімальною кількістю оффлайн- контактів. З нашого досвіду , саме в такому випадку кредитування покупок в інтернет затребуване і забезпечує інтернет - магазину очікуване зростання продажів » , - говорить начальник відділу інтернет- продажів банку " Ренесанс Кредит " Максим Зарудний .

У банках та інтернет- магазинах «Мінфіну » повідомили , що найбільш часто за кредитами - онлайн сьогодні звертаються молоді люди до 30 років. Найчастіше це чоловіки з вищою освітою , при цьому багато хто з них з високим рівнем достатку в 8000 - 13000 гривень.

Бар'єри на шляху

Бурхливому розвитку онлайн кредитування перешкоджає низка чинників . За словами Владислава Чечеткіна , велику роль грає той факт , що в інтернеті споживач може більш раціонально зважити умови кредитування після вивчення договору і відмовитися від дорогого позики.
Владислав Чечоткін
Владислав Чечоткін
 

    « Люди, які купують в онлайні і в офлайні , сильно відрізняються. Насамперед тим , що відсутній тиск , і є можливість подумати , розсудливо підійти до питання . У роздробі це зробити важко - потрібно зупинитися , відігнати від себе продавця - кредитного експерта , який умовляє , недоговорює » , - говорить експерт.

Але основна проблема - у відпрацюванні технічних нюансів у схемі взаємодії « споживач - банк - продавець». «Для всіх гравців це нова сфера , яка потребує значних зусиль з інтеграції ІТ -систем банку і партнера . » , Відзначає заступник голови ради директорів «Дельта Банку » Світлана Чирва.

Основні незручності , додає вона , лежать в операційній площині: магазин повинен спочатку підтвердити наявність товару , і тільки після цього клієнт може брати кредит. Але в деяких інтернет - магазинах підтвердження наявності товару відбувається «вручну » , що ускладнює і подовжує процес покупки.

Тому для повноцінного запуску послуги необхідні чималі витрати . « Запуск подібних послуг обов'язково пов'язаний з додатковими IT- розробками на стороні рітейлера і банку , а також з перестроюванням операційного процесу обслуговування клієнтів» , підтверджує Володимир Радін .

Для споживача сервіс не заподіює ніяких незручностей : товар і кредитний договір у більшості випадків доставляють додому. Але читати його рекомендується оформлення замовлення .

Ризики шахрайства при онлайн кредитуванні також можна вважати більш високими. « Одним з основних ризиків , є дуже велика кількість шахраїв , ми не бачимо клієнта , а довіряємо тільки його документами . Але від цього нікуди не дітися , потрібно приймати це як належне » , - каже Едуард Ананенко .

Що стосується самого споживача , то за умови оформлення кредиту на дому , сервіс взагалі ніяких незручностей не завдає. Головне - не полінуватися уважно вивчити договір . За рекламою вигідного кредиту можуть ховатися великі комісії , і тоді реальна ставка буде відповідати типовому споживчому позикою ( 40-60 %).

«Інтернет -магазинах рекомендуємо виставляти типові кредитні договори на сайті. А покупцям потрібно вивчати умови кредитних договорів до підписання , оскільки безпроцентних кредитних договорів не передбачено чинним законодавством » , - радить партнер юридичної фірми« Гвоздій та Оберкович »Максим Болдін .

Майбутнє за кредитами « на дивані »
 

Експерти , опитані « Мінфіном » , підтверджують , що , незважаючи на всі описані вище бар'єри , сегмент онлайн- кредитування буде бурхливо розвиватися. Причому в цьому зацікавлені всі три сторони : покупці , банки та інтернет магазини .

«Кожен місяць ми отримуємо 1-2 пропозиції від банків для співпраці в цьому напрямку , хоча поки не всі готові реалізувати даний процес . Можу з упевненістю сказати , що майбутнє онлайн кредиту - це «кредит на диван » , - зазначає Едуард Ананенко .

Про послугу знають ще не всі споживачі , і деякі інтернет - магазини не поспішають активізуватися в даному напрямку. Однак це , скоріше, справа часу. Хороша динаміка оффлайн ринку споживчого кредитування буде переміщатися в мережу.

    « Не всі гравці розуміють вигоди від співпраці з банками , адже оборот поки невеликий , а клієнти інтернет -магазинів ще не знайомі з даною послугою. Точно так само в свій час розвивався ринок споживчого кредитування в роздрібних магазинах і великих національних мережах » , - нагадує Максим Зарудний .

При цьому якщо обороти в оффлайн роздробі виросли за минулий рік тільки на 30% , то в інтернет магазинах зростання склало до 50 % , що стимулює банкірів до активізації , каже Володимир Радін . «Справжній бум на ринку онлайн -торгівлі України розпочнеться через рік- півтора» , - додає він.

Найбільші гравці ринку електронної комерції , передбачаючи майбутню популярність сервісу , вже зараз знаходяться на стадії розробки серйозних платформ. Для реалізації проекту вони купують спеціальні ІТ- модулі і наймають кваліфікований персонал.

Технологічну сторону відпрацьовують і банкіри. «Ми розробляємо нову технологію онлайн- кредитування , яка дозволить отримувати кредит миттєво в режимі реального часу. Вона буде запропонована інтернет-магазинах вже у вересні » , - повідомив керівник бізнесу по роботі з торговельними підприємствами ПриватБанку Роман Негінський.

Гравці ринку також розраховують на швидку віддачу від капіталовкладень в побудову нових платформ для онлайн- кредитування . Очікується зростання ринку онлайн- кредітованіяс нинішніх 7 відсотків до 10 і вище. «За нашими прогнозами , наступного року до 10% великої побутової техніки та електроніки , що купується в Інтернет , буде оформлятися в кредит» , - прогнозує Світлана Чирва.

На яких умовах пропонують кредити українські інтернет -магазини
Магазин Банк Перший внесок Термін кредитування Мінімальна сума кредиту Щомісячна комісія Ставка , рік
Rozetka Дельта Банк відсутній від 3 до 36 міс. 300 грн. 2.5% відсутня
Укрсиббанк 10% від вартості товару від 3 до 24 міс. 300 грн. 1.50% 0,01%
Protoria Дельта Банк відсутній від 3 до 24 міс. 300 грн. 2.5% 0.01 %
Comfy Дельта Банк 1 /10 від вартості товару від 3 до 36 міс. відсутня 1.60 % відсутня
Укрсиббанк 1 /10 від вартості товару від 3 до 36 міс. відсутня 1.90 % відсутня
Technos Ренесанс Кредит відсутня від 3 до 36 міс. 500 грн. від 1% від 0% річних
ОТП Банк початковий внесок за бажанням від 3 до 36 міс. 300 грн. 1.50% 0,01%
 Ельдорадо Альфа Банк відсутній від 3 до 24 міс. 500 грн. від 0% до 2% 0.01 %
 
МОБІЛЛАК Дельта Банк відсутній від 3 до 36 міс. 300 грн. 3 меc . - 0% , 4-36 міс. - 2,5% 0.01 %
Сокіл Укрсиббанк від 10% від вартості товару від 3 до 24 міс. 2 тис. грн. 1.50% 0.01 %
ОТП Банк інформація відсутня від 3 до 24 міс. 2 тис. грн. 1.50% відсутня

Просмотров: 874 | Добавил: blouse | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar