Введіть сумму:


Подайте заявку прямо зараз та отримайте гроші за 4 хв.до кінця акції залишилося:1день
Отримали кредит, ставте лайк!

Заказ кредитки за 5 мин

Наш опрос

Оцените карту АЛЬФА БАНК GOLD
Всего ответов: 773

Чтобы проверить выписку по карте Приватбанка необходимо:

Щоб перевірити виписку по карті Приватбанку необхідно:

Увійти в Приват 24, ввести свій логін, пароль і код підтвердження, який автоматично прийде на ваш телефон по смс.

У вкладці «Мої рахунки» вибрати цікаву для вас карту і натиснути кнопку «Показати виписки». У виписках автоматично показуються операції за поточний місяць. Синім кольором відображаються рядки online-виписок, зеленим - успішні поповнення та списання з карти із зазначенням дати та описи операції, червоним кольором відображаються операції, які неможливо було обробити, при цьому обов'язково вказується причина відмови. Для того, щоб змінити інтервал часу по відображенню операцій необхідно задати, який Вас період часу у спливаючому календарі і натиснути кнопку «Показати». Обраний інтервал не повинен перевищувати 4 місяці. В системі Приват24 зберігаються виписки давністю не більше півроку.

Щоб отримати виписку за більш ранній період вам слід звернутися в найближче відділення Приватбанку.

Також ви можете скористатися додатком Приват24 для facebook (дізнатися про це докладніше ви можете перейшовши за посиланням www.yd.dp.ua / proverit-balans-karty-privatbanka.html).

Для того, щоб отримати виписку по банківській карті, не вдаючись до послуг Приват 24 можна скористатися терміналом самообслуговування. Для цього на екрані терміналу необхідно вибравши пункт «Банківські операції» натиснути «Виписка по карті», після цього вставити картку у відповідний роз'єм терміналу і ввести її пін-код. Потім слід вибрати інтервал часу для виписки. Ознайомитися з інформацією, що міститься у виписці можна безкоштовно з екрану терміналу або роздрукувавши виписку на чек.

Задавайте ваші питання, постараємося відповісти.

Ігор Валентинович

Поверніть, нарешті, відображення транзакцій по поточних рахунках! Дуже вас прошу. Останній запис у виписках ще від 17 вересня. Далі за вересень жодного рядка - ні по вхідних, ні за вихідними платежами. За весь жовтень і по поточний день листопада немає жодного запису, ні по одній операції. Ну хіба це нормально?! Дзвонив вчора в Приватбанк, щоб отримати виписки у банку, у своєму відділенні, отримав відповідь, що вони також не бачать їх за листопад на мою поточному рахунку. В он-лайн підтримки направили у відділення банку. Коло замкнулося. Про те, що в банку неможливо отримати інформацію про те, звідки прийшов платіж, я вже мовчу. Хоча це повний маразм! «Ми не можемо надати таку інформацію з міркувань безпеки». Ця відповідь мене просто вбиває. Та це одна з основних функцій банку - надавати клієнту однозначну інформацію по платежах. Не тільки суму, але і хто, коли і звідки. Не хочете показувати у виписках номер картки відправника платежу, забивайте програмно частина цифр зірочками. Але не надавати взагалі ніякої інформації, про те хто платив. ну це ж маячня! Вибачте.

Павло Олександрович

Згоден! Виписок за поточними рахунками вже два місяці немає ні у відділенні, ні в приват 24. Банк зобов'язаний, а не робить нічого

Privat 24 Help

Ігор Валентинович, якщо людина здійснював Вам платіж через Приват24, то у виписці, у призначенні Ви бачите його ПІБ, якщо відправник, звичайно, його вказував.

Мирослав Валерійович

Один з декількох недоліків: от виникає, наприклад, яка-небудь помилка, а ти знаходишся в інтернет-клубі або за чужим компом з виходом в інет і тут тобі система пише напиши, мовляв лист, але щоб написати його має бути встановлений поштовик на компі , а де ж його взяти якщо чужий комп або комп на робочому місці клієнта у відділенні, там не те що поштовика немає, там самі місця просто вбиті-зовні. Тоді ось і проблема можна написати тільки за тим компом, де ти знаєш, що твоя пошта є.

Олег Юрійович

Чому при он-лайн листуванні з оператором «копія собі» не залишається ніде, а якщо зберегти написане в названій ситуації клієнту буде ніде? Багаторазово отримував відповідь на свої повідомлення виду «Повторіть все, що ви написали, і повідомте додатково.». Тобто, потрібно пам'ятати все, що писав, і писати все це повторно. Природно, що якщо повідомити тільки запитані доповнення, то відповіді можна не одержати взагалі, оскільки читають це доповнення - це вже, можливо, зовсім інші люди, які не бажають прочитати історію листування, і для яких просто повідомлена дівоче прізвище матері не несе нікакогог сенсу. Абсолютно незручно, але пропозиції доопрацювати систему канули в безодню.

Privat24 Help

Мирослав Валерійович, коли система просить написати лист - мається на увазі лист операционисту. Посилання щоб написати такий лист знаходитися у Вас в Приват24 вгорі праворуч.

Денис Юрійович

Додам лише два побажання: хочеться щоб було більш оперативне оновлення інформації за виписками і більш повна інформація по платежах, зокрема щодо вступників платежів. В іншому можна працювати.

Олексій Станіславович

Альтернатива Приват24 - Фінансовий портал від Укрексімбанку. Користуюся двома системами дуже давно. З Приват24 я вже з 2000 чи 2001 роки без зміни акаунта. Висновок: Приват24 - ідеально працює з малими сумами і між своїми рахунками. - Із сумами більше 10000 грн. - Маразм повний і відстій. - Огидна робота з рахунками **** і ****, поотрубивал б руки розробникам. - Виписки з величезною затримкою, далеко не он-лайн. - Відображаються не всі операції за рахунками. Немає проводок осуществсенних поза Приват24. Погано. Фінансовий портал: - плата 18 грн. на рік - не проблема. - 300 грн. заставу за електронний ключ - не проблема. - Обмежень немає ніяких! Вартість платежів всередині банку 0 грн. - Вартість платежів за межі банку 1.5 грн. ЦЕ НЕ ЖАРТ! Можна платити хоч 1 млн. - все одно 1.5 грн.! - ВСЕ ВИПИСКИ - ПОВНИЙ ОНЛАЙН, СО ВСЕНІ проводка! - ПОПОВНЕННЯ КАРТ (ЯК ЗОВНІШНЄ ТАК І ВНУТРІШНЄ) У ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ. Приватбанк, беріть приклад з Укрексіма!

Мирослав Валерійович

Добре базарах, але знаєш, це добре, що є затримки з великими сумами. Їх просто перевіряють для твоєї ж безпеки, а то от якщо буде все в онлайн, то повір, знайдуться люди, які перехоплять твій онлайн заженуть в інший онлайн! І потім ти будеш пищати на той банк, а начебто був задоволений клієнт.

Артур Олександрович

Ви, схоже, нічого не знаєте. Тому проконсультуйтеся спершу, потім повітря ганяйте і дурості говорите.

Олексій Станіславович

Я не проти затримок в 15-20 хвилин, але поки прийде зворотна СМС, поки вони зателефонують для верифікації іноді проходить пів дня або навіть добу! Така веріфікацмя - МАРАЗМ! Потрібні електронні USB-ключі.

Антон Борисович

Я б вважав за краще бачити ключі видають одноразові паролі або DIGIPASS, але не потребують підключення до комп'ютера. Адже працюють же прекрасно в прибалтійських банках і статистика позитивна.

Микола Васильович

Круто! Я відчував, що пора туди йти.

Андрій Володимирович

Вже 16.00, а виписки вже більше доби не оновлюються. Вчора весь день спілкувалася в он-лайн і Едінствеений, що порадили це звернутися до персонального менеджера. З ранку ще подзвонила і досі немає ніяких змін. Я навіть не можу зрозуміти йдуть платежі чи ні.

Дмитро Вікторович

Може бути повторюся - подужав близько 70% коментарів. Пара зауважень і від мене:

1. Виписки по карті просто загубилися. Ще пару днів тому були всі, вчора ж майже всі виписки за Листопад кудись зникли.

2. Гроші, що прийшли з Австралії у виписках були вказані як з банкомату-жебраки в Москві.

3. дві службові операції головного офісу теж були показані як зняття грошей в московському банкоматі ну і, нарешті, найголовніше (перший раз зіткнувся вчора з «Підтвердження по телефону»): 19-го Листопада близько 14:00 створив переказ по Україні. Оплата рахунку, дійсного до кінця дня 20-го Листопада. Якщо не проплачу - несу втрати. Терпляче чекав, коли його статус зміниться на відмінний від «на обробці». Почав турбуватися 20-го близько 10:00, тому що нічого не змінилося. Задав питання операционисту. Через пів-години у мене запросили ідентифікатор документа та контактний телефон. Дав відразу. І приблизно до 13:30 з нетерпінням чекав якихось змін або дзвінка. Глухо. Звернувся до відділення, де обслуговується моя карта. Після години періодичних переговорів мені повідомили, що нічого не знають про Приват24 і нічим не можуть в моїй ситуації допомогти. А час іде і нерви вже напружуються. Після годинного спілкування в чаті за запитом відправив всі необхідні дані. І чекав результату ще 1 годину 45 хвилин. Причому оператор чату вже переконував мене, що платіж пішов. І тільки в 17:15 після хвилинної розмови з операціоністом по телефону платіж пішов. Я, звичайно, розумію навантаження операціоністів і т.д. і т.п. АЛЕ 27 ГОДИН ЧЕКАТИ відправлення переказів?! Це вже хамство. При оплаті через касу я б втратив істотно менше часу на цю всю тягомотину навіть при диких чергах Ощадбанку. А втрата мого часу мені занадто дорого обходиться.