Дізнатися баланс картки Приват Банку можна наступними способами:
- У системі Приват 24 увійти в розділ меню «Мої рахунки», в якому відображаються всі ваші карти. Баланс оновлюється автоматично в момент входу користувача в систему. Надаються виписки за довільний період. Пройти реєстрацію в Приват24 Ви можете на офіційному сайті Privat24 натиснувши кнопку «Реєстрація».
- Скористатися терміналом самообслуговування або банкоматом Приватбанку.
- Вдатися до послуги Mobile Banking, відправивши SMS з текстом **** на короткий номер 10060, де **** - 4 останні цифри номера Вашої картки. Вартість SMS за тарифами Вашого оператора. У відповідному SMS-повідомленні Вам буде вислано поточний баланс по банківській карті (заборгованість за кредиткою). Більш детально ознайомитися з подробицями Ви можете у розділі Mobile Banking офіційного сайту банку.
- Скористатися додатком Приват 24 для facebook. Для цього необхідно набрати приват24 (або privat24) у рядку «Пошук» і встановити додаток. В Приват 24 для facebook реалізована можливість рекомендувати цей сервіс іншим людям, для цього необхідно просто натиснути кнопку «Запросити друзів».
- Звернутися за телефоном гарячої лінії 0800500003.
- Підписатися на послугу «Виписка по RSS».
- Звернутися до оператора у відділенні ПриватБанку.
У клієнтів Приват Банку виникають такі питання:
Станіслав Олегович
З Пріватом24 завжди як з рулеткою. Якщо знадобилося провести платіж або дізнатися баланс і раптом вийшло - вважай сьогодні гарний день.
Співробітник ПриватБанку
Ви знаєте, я не розумію про що ви. Є звичайно глюки, але 99% того що роблю я кожен день - як на мене - коректна робота. Гроші ходять правильно, відображення правильне. Покажіть хоча б такий же «некоректне» аналог, ніж бруд лити. Подивишся на стрічку постів - одні незадоволені.
Олександр Миколайович
Не правий був я, коли хвалив цю ідею балансу по RSS ...
Погано оновлюється RSS. Баланс старий показує, хоча вже пройшло 6 годин. А на місці нового пише «порожньо».
Андрій Вадимович
Повільно оновлюється RSS. З такою оперативністю користі від нього немає ніякого. Гроші прийшли понад 6 годин тому, а по стрічці їх ще немає. Краще б на акаунті вони були не видно, але з'являлися на стрічці з максимальною оперативністю. Тоді б рідше ходили юзери на акаунти і менше витрачав би приватбанк на смски.
Андрій Ігорович
RSS.I.UA читає нормально. Все ОК, підтверджую. Єдино - так, неоперативність потоку. Толку тоді від RSS мало, тільки дійсно, для автоматизації домашньої бухгалтерії.
Олексій В'ячеславович
Чи не зрозумiв, Що саме потрiбно Встановити для facebook?
Консультант ПриватБанку
Ви можете переглядати виписки по картах і робити платежі в facebook, якщо встановите додаток Приват 24.
Ольга Володимирівна
Я впевнена що все написане тут рекламний трюк!
Нічого не працює! Інструкцію написали, яка істині не відповідає!
Співробітник Приватбанку
Шановна Ольга Володимирівна! Уточніть, з якими труднощами Ви зіткнулися. Дякуємо за звернення!
Володимир Борисович
Що я повинен зробити і який додаток встановити. У facebook зарегестрировался.
Операціоніст
Шановний Володимир Борисович! Вам необхідно в рядку ПОШУК набрати приват24 (або privat24), встановити додаток. Дякуємо за звернення!
Денис Сергійович
Так адже немає такої кнопки - встановити додаток. Нічого не виходить. Хто небудь зміг встановити собі?
Консультант Приват24
Вам необхідно дозволити доступ, після чого дане додаток відобразиться у Вас в закладці додатки. Дякуємо за звернення!
Владислав Едуардович
У мене без проблем все встановилося і працює. Поки ще з глюками, але працює!
Денис Сергійович
Тепер вже все вийшло встановити, спасибо.
Яків Ігорович
Спасибо. Дуже зручно, так як є мобільна версія facebook і тепер приват24 став ще доступнішим.
Олександр Євгенович
Пробачте, для кого або чого є мобільна версія?
А безпека яка? Пароль від фасбука?
Денис Юрiйович
А про безпеку нічого написати не хочете?
Консультант Приват24
Шановний Денис Юрійович! Авторизація в додатку відбувається за допомогою смс-пароля, який приходить на Ваш мобільний (логін в Приват24).
Олександр Григорович
Електронна система платежів в Приват-24,-це потворна гримаса на всю ідею сервісу клієнт банку. Це ж треба додуматися по кожному переказу влаштовувати допит клієнта на зразок того «Ваше місце роботи, а коли і ким виданий паспорт, а Ви після створення платежу заходите в чат і просите, що б Ваш платіж провели пошвидше і тоді ми не будемо Вам дзвонити і змушувати Вас серед ночі йти в гараж, що б уточнити дату видачі паспорта і т.д. ». Господа, задайте собі просте питання: - «Система призначена для створення клієнтові послуг, або проблем?». Адже набагато простіше збігати у відділення, для перевірки балансу на картці, а не сперечатися з операціоністами супер електронної системи по телефону або в чаті. При цьому операцеоністи кажуть, що верифікація - це вимога безпеки. Ну ладно, тоді напишіть на сайті, що електронна система безпеки в Приват-24 «ні в яку Червону Армію». Це, принаймні, буде чесно по відношенню до клієнтів. Навіщо клієнт платить гроші за логін і паролі?
Консультант банку
Да уж. Незадоволених у нас в країні просто хмари. Дорвалися до клавіатури і починають нити про «обсязі» своєї власної пам'яті, що в неї навіть дані власного паспорта не поміщаються. І не соромляться адже навіть. Соромно, товариш. Над пам'яттю потрібно працювати, розвивати. А якщо по суті - ткніте ка пальцем в правильну, по-вашому, систему електронних банківських платежів. Напишіть посилання прямо тут. Називаєте Приват24 пародією, а самі-то користуєтеся. Це як Microsoft. Весь світ ниє, війна просто, а всі користуються. Годі скиглити, люди! Написали б хоч одне аргументоване неправильне дію. Де незручно? Як неправильно? Займіться описом і формалізацією того, що вам незручно, а не нийте в повітря. Це ниття залишиться ниттям, тому що ні до чого не докладено.
Олександр Віталійович
А розробникам вистачить «в носі колупатися», а слід подібні «скарги» уважно розглядати і реагувати. А якщо по суті - «ткніте ка пальцем в правильну по вашому систему електронних банківських платежів» - будь-який європейський (не СНД) банк. Особисто спостерігав роботу онлайн-систем банків Іспанії, Португалії. «Написали б хоч одне аргументовано неправильне дія» хех, легко! елементарне блокування логіна при 3-кратному неправильному введенні пароля. Начебто все правильно, але в той же час ДУЖЕ НЕПРАВИЛЬНО! не можна блокувати логін через неправильну спроби увійти. Потрібно ПРИЗУПИНИТИ можливість входу в Приват 24 для цього логіна скажімо на 3 години (максимум на добу). Атаки Брут форсом відразу відкидаються. Люди зберігають свій логін УВАГА! З УСІЄЇ ВЛАСНОЇ ІНФОРМАЦІЄЮ, ЩО ВАЖЛИВО! зловмисникові нудно, і він кидає цю справу. Це ниття залишиться ниттям, тому що ні до чого не докладено я втомився скиглити з приводу криво працюючого меню в Firefox (НЕ ПІД WINDOWS!) У linux slackware багато років. Єдиний сайт, де спостерігав проблеми - privat24 невже складно поправити? (А не нити) на тому-ж сайті Приват Банку подібне меню ВІДМІННО ПРАЦЮЄ. Складно застосувати той-же код? Або ниття не дозволяє? За сим і откланяюсь. користувач Приват24 з 2003 року.
Олександр Костянтинович
Шановний захисник ось Вам приклад - яких тут дуже багато.
Приват 24 працює некоректно не тільки 9 листопада, але і 11, 20, 21, 22 і так далі, а взагалі останні півроку це просто кошмар, а не послуги. Персонал навчений вкрай огидно, величезні затримки з відповіддю як в онлайн чаті, так і по телефону. 20, 21, 22 листопада мене ледве з роботи не вигнали, так як ці дні я намагався спілкуватися з Приватом з приводу позапланових робіт сервісу і у мене зависли в повітрі близько 6000 гривень. Були заблоковані на мапі іншого банку і не надійшли на баланс рахунку. Я два дні не міг сходити в магазин і купити навіть хліба, так як користуюся картами, а не готівкою. Відповіді непрофесійні, кажуть, що проводяться роботи, а попередження немає ніде ні в пошті, ні в новинах. ХОЧА - ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОВИННІ розсилати по внутрішній пошті - НОВИНИ МЕНІ ІНОДІ КОЛИСЬ ЧИТАТИ. Я прострочив платежі і на мене наклали штраф. А в приват 24 мені відповідають, що вибачте, мовляв, нас за незручності. Дуже приємно це було чути. Потім сказали що таких платежів немає, через два дні моїх поневірянь їх якось знайшли. З інших не можуть зняти блок або зробити реверс платежу, що може зробити будь касир у магазині, де є пос-термінал, не кажучи про банк. СПІВРОБІТНИКИ - рівень жахливий. Хочу поповнити рахунок з картки іншого банку, як це робив постійно - надходжень на рахунок немає довгий час, а регламент 1 годину. Звертаюся в чат - мені відповідають - Ви не можете поповнювати віртуальний рахунок з картки іншого банку, сходіть у відділення і поповните готівкою. Я в жаху - значить я ідіот або як, я ж поповнював неодноразово. Потім я все-таки зумів довести фахівця банку, що це можна робити і ми робимо так постійно. Вони люб'язно, після декількох годин листування і передзвону - погодилися з цим. Далі немає зарахувань - вони мені кажуть, що платіж здійснюється протягом 3-5 банківських днів, коли вони отримають підтвердження банку. Дивно а в регламенті написано що 1 годину. І в недалекому минулому мені були зарахування в межах 20 хвилин - 1 години. ПАНОВЕ, СКІЛЬКИ Ж НЕРВІВ ПОТРІБНО МАТИ. І останнє 20-22 листопада епопея з приводу зарахування на рахунок грошей така ж - але тут розумний фахівець приват24 попався, я йому пояснюю що вже довго чекаю другий день а він мені каже що 3-5 днів знову. Я йому кажу - А ви свій регламент читали, а він мені почав тикати в ніс законних про банківську діяльність. З номерами і датами. Я взагалі тоді не розумію. А регламент для чого і чи не простіше нам сходити в який-небудь банк і на протязі години оплатити і отримати гроші в тому місці, де це нам необхідно і без порушення своїх зобов'язань перед іншими. Якщо і далі буде такий сервіс і хамське ставлення до клієнта, то тоді я не знаю скільки цей банк ще протримається. Вже багато хто почав працювати онлайн, так що працівники банку ВЧІТЬ СВОЇХ ФАХІВЦІВ РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ ГРАМОТНО І без хамства.
Володимир Олегович
Цілком з вами згоден - рівень сервісу ДУЖЕ низький, але проблема нашої країни, що у інших банків сервіс найчастіше ще гірше. Я в ПБ замовив карту тільки через Приват24, за рекомендацією знайомих, якщо б звичайно знав що «замов карту в онлайн прямо зараз» обернуться 12ю годинами (сумарно, в перебігу тижня) втраченого (безрезультатно!) часу на спілкування з «фахівцями» , то ніколи б не став клієнтом ПриватБанку. Проблеми були технічного характеру. Але ті ж знайомі сказали що «треба добити, в інших ще гірше». Пішов таки у відділення, замовив. Проблеми на цьому тільки продовжилися, не буду навіть описувати. Всім відомо що конкуренція - єдиний двигун підвищення якості. Поки банки будуть дивитися на клієнта як на гаманець, який треба поиметь, хто як може, вся наша критика буде в нікуди. Треба просто відмовлятися від послуг з низькою якістю. Хоча у випадку з банками це складно - майже всі однакові.
PS: А у Вас, операціоністи, така робота - в коментарях писати побільше хорошого про Вашому банку?
PSS: Оператори в чаті попадаються і нормальні, з досвіду - 1 з 6-7. Решта, звичайно, гальма повні (м'яко кажучи).
Співробітник банку
Від мене всі клієнти йдуть задоволені, з вирішеними питаннями і з працюючим Приват24.
Віктор Леонідович
У мене виникає питання з приводу безпеки: які гарантії, що від мого імені хтось інший не скористається моїми рахунками за допомогою Приват24 в facebook?
Співробітник Приватбанку
Шановний Віктор Леонідович! Авторизація в додатку відбувається за допомогою смс-пароля, який приходить на Ваш мобільний (логін в Приват24). Дякуємо за звернення!
Олександр Андрійович
Виписки у Фейсбуці висять хвилин 6-7, хотів зробити перший платіж через це додаток і ось так, навіть поле для введення номера картки не працює, його нема. Сподіваюся це тимчасово, тому що навіть у самому сайті приват банку є баги, один з них це неробочий логотип, по кліку НЕ перекидає на головну.
Сергій Дмитрович
Шановні! Я сподіваюся, після 11.11.11 буде оновлюватися баланс по карті.
Володимир Володимирович
А у мене оновлюється баланс за всіма рахунками
Privat24 Help
Сергій Дмитрович, якщо баланс по картці не оновився автоматично, Ви завжди можете клікнути на напис «Баланси за Вашими картками і рахунках» на головне сторінці в меню Виписки.