Главная » 2013»Ноябрь»15 » Как повысить лимит на кредитке приватбанка через приват 24
16:52
Как повысить лимит на кредитке приватбанка через приват 24
2.1.1.2.13 . Замовлені Клієнтом Карти , в тому числі продовжені на новий термін дії , але не отримані , зберігаються в Банку для видачі Клієнту не більше 6- ти місяців , після чого можуть бути знищені у встановленому Міжнародними платіжними системами порядку.
2.1.1.2.14 . Бонусний рахунок - спеціальний рахунок, що відкривається банком для обліку в електронному вигляді бонусів власника картки . Бонусний рахунок функціонує як додатковий до карти у валюті рублі і не є поточним рахунком клієнта. Бонуси виникають за рахунок надання ТСП- партнерами банку знижки клієнту при здійсненні покупки , а також за здійснення операцій з картами Банку або іншими послугами / продуктами , за які передбачено нарахування електронних бонусів. Витратити зароблені бонуси можливо в будь-якому ТСП , приймаючому пластикові картки до оплати , сплативши покупку за допомогою POS - терміналу . При оплаті пріоритетним рахунком для списання є бонусний рахунок . У разі неможливості списання коштів, у тому числі з причини недостатності коштів , оплата відбувається з основного рахунку карти. У разі , якщо протягом 500 днів поспіль по бонусному рахунку Клієнта не здійснюються операції (поповнення або трата бонусів) , Банк має право на винагороду за обслуговування рахунок у розмірі залишку на бонусному рахунку , але не більше 40 руб. на місяць. Клієнт доручає Банку здійснити списання коштів з бонусного рахунку в розмірі винагороди в односторонньому порядку.
2.1.1.2.15 . Акція «Крос - селлинг на себе» - при самостійному замовленні Карти « Універсальна » за допомогою SMS -повідомлення , терміналів самообслуговування та банкоматів або через мережу Internet клієнт отримує бонус у розмірі 50 руб , шляхом зменшення стандартного розміру тарифу. У випадку якщо клієнт протягом 3х місяців не зробить ні однієї операції або сумарно оплачений банку тариф за скоєні операції по карті будуть менш зарахованого на бонусний рахунок розміру бонусу , то такий бонус підлягає поверненню банку в повному розмірі або , відповідно, у розмірі різниці між сумою бонусу і загальною сумою виплачених банку протягом 3х місяців комісій відповідно до тарифів банку . Повернення здійснюється банком в автоматичному режимі.
2.1.1.2.16 . Акція «Купи більше! » - При вчиненні клієнтом оплати за Карткою "Універсальна" через мережу ТСП- партнерів банку по акції (магазинів ) , клієнт отримує бонус у розмірі 100 руб. Бонус зараховується на бонусний рахунок в автоматичному режимі без додаткового відвідування клієнтом відділення банку. У випадку якщо клієнт на протязі 3- х місяців не зробить ні однієї операції або сумарно оплачений банку тариф за скоєні операції по Картці будуть менш зарахованого на бонусний рахунок розміру бонусу , то такий бонус підлягає поверненню банку в повному розмірі або , відповідно, у розмірі різниці між сумою бонусу і загальною сумою виплачених банку на протязі 3- х місяців комісій відповідно до тарифів банку . Повернення здійснюється банком в автоматичному режимі.
2.1.1.2.17 . « Поличний продукт» - при отриманні клієнтом Карти "Універсальна " у форматі « Поличний продукт» , клієнт отримує бонус у розмірі 100 руб. Бонус зараховується на бонусний рахунок в автоматичному режимі без додаткового відвідування клієнтом відділення банку. У випадку якщо клієнт протягом 3х місяців не зробить ні однієї операції або сумарно оплачений банку тариф за скоєні операції по Картці будуть менш зарахованого на бонусний рахунок розміру бонусу , то такий бонус підлягає поверненню банку в повному розмірі або , відповідно, у розмірі різниці між сумою бонусу і загальною сумою виплачених банку протягом 3х місяців комісій відповідно до тарифів банку . Повернення здійснюється банком в автоматичному режимі.
2.1.1.2.19 . При порушенні Клієнтом строків платежів по будь-якому з грошових зобов'язань , передбачених цим Договором , боле ніж на 30 днів Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф у розмірі 20 % від суми заборгованості. Штраф підлягає сплаті в першу чергу