Главная » 2013»Ноябрь»18 » Как стать агентом приватбанка агентский портал приватбанк
22:10
Как стать агентом приватбанка агентский портал приватбанк
загальні положення
2.9.0.1 . Для цілей проведення операцій за рахунками Клієнту відкривається Рахунок Карти в валюті , обраної Клієнтом . Відкриття Рахунку Карти здійснюється відповідно до «Умов використання дебетних карт ЗАТ МКБ « Москомприватбанк »або« Умовами використання кредитних карт ЗАТ МКБ « Москомприватбанк ».
2.9.0.2 . Вид Карти / Рахунки визначається за погодженням з Клієнтом , з урахуванням можливості випуску даного виду Карти / Рахунки Клієнту . З використанням Картки / Рахунку Клієнт отримує можливість здійснювати певні даними правилами операції по своїх Картах / рахунках і вкладах у Банку. У випадку якщо у Клієнта вже є діючі Карта / Рахунок , дані Карта / Рахунок можуть бути використані в якості засобу доступу до проведення операцій через віддалені канали обслуговування . Випуск нової Карти / Рахунки здійснюється за бажанням Клієнта.
2.9.0.3 . Клієнтові надається можливість проведення банківських операцій через наступні віддалені канали обслуговування : автоматичні платежі на регулярній основі (далі «Регулярні платежі» ) , систему « Приват24» , систему « Мобільний банк » , Цілодобову службу "Консьєрж -сервіс" .
2.9.0.4 . Підставою для надання послуг проведення банківських операцій через віддалені канали обслуговування є :
1 ) для проведення операцій по Картах / Рахунках за послугою «Регулярні платежі» : подача Клієнтом Заявки шляхом підписання паперового документа певного формату ;
2 ) для проведення операцій з карти / рахунку у системі «Приват24» - підключення Клієнта до системи « Приват24 » шляхом __________________ ;
3 ) для проведення операцій з карти / рахунку у «Мобільному банку » - підключення Клієнта до « Мобільного банку » на підставі ________________________ ;
4) для одержання інформаційних послуг , проведення операцій по Картах / Рахунках при оплаті за послуги , замовлені через Цілодобову службу "Консьєрж -сервіс" : підписаний договір на надання банківських послуг , статус VIP -клієнта , повна ідентифікація клієнта - інформація, отримана в результаті ідентифікації , повинна відповідати інформації , що міститься в базі даних Банку .
2.9.0.5 . При підключенні до послуг проведення банківських операцій через віддалені канали обслуговування та проведенні операцій по Картах / Рахунках через віддалені канали обслуговування ( Регулярні платежі , систему « Приват24» , «Мобільний банк » ) застосовуються Тарифи , що діють на момент обробки операції Банком . У разі проведення операції у валюті , відмінній від валюти Карти / Рахунки використовується курс конвертації процесингового центру Банку, що діє на момент обробки операції Банком .
2.9.0.6 . Списання / перерахування коштів з Рахунку Карти на Рахунок Картки через віддалені канали обслуговування здійснюється відповідно до законодавчими актами Російської Федерації , які поширюються на банківські операції .
2.9.0.7 . Інформація про проведення банківських операцій через віддалені канали обслуговування зазначається у виписці по Картці / Рахунку Клієнта.