Введіть сумму:


Подайте заявку прямо зараз та отримайте гроші за 4 хв.до кінця акції залишилося:1день
Отримали кредит, ставте лайк!

Заказ кредитки за 5 мин

Наш опрос

Оцените карту АЛЬФА БАНК GOLD
Всего ответов: 773

16:54
Какой лимит дают по карте приватбанка отзывы
2.1.1.2.20 . У разі якщо на карті Клієнта є позитивний залишок у сумі до 500 руб. (включно) і протягом 12- ти місяців поспіль за рахунком Клієнта не здійснюються операції (поповнення або трата ) , Банк має право на винагороду за обслуговування рахунку в розмірі залишку на карті, але не більше 50 рублів (або еквівалента за курсом ЦБ РФ) . Клієнт доручає Банку здійснити списання коштів з рахунку в розмірі винагороди в односторонньому порядку. Після обнулення балансу картрахунок закривається , договір припиняє свою дію.

2.1.1.2.21 . За наявності власних коштів у сумі 500 і більше рублів на Карті «Універсальна » або Карті « Юніора » відбувається нарахування відсотків на весь залишок власних коштів з розрахунку 10% річних. Виплата нарахованих відсотків здійснюється на бонусний рахунок . Для нарахування відсотків на залишок власних коштів необхідно активувати цю функцію на internet - сайті Банку або в банкоматі Банку.

2.1.1.3 . ІНШІ УМОВИ .

2.1.1.3.1 . Для призупинення або попередження будь-яких незаконних або не узгоджених із Банком дій з Карткою , Тримач доручає Банку в будь-який час і без укладання будь-яких додаткових угод :

- Призупинити або припинити дію Картки або

- Відмовити в її продовження , заміні або видачі нової Картки або

- Надати доручення будь-якому учаснику Міжнародних платіжних систем вилучити Карту , зокрема у таких випадках:

- Якщо Держатель ( Довірена особа) навмисне невірно повідомив Банк про себе та / або про свої стосунки з іншими банками або приховав відомості , раніше невідомі Банка і не враховані при розгляді заяви на відкриття Карткового рахунку;

- Якщо Держатель більше одного разу допустив прострочення погашення Мінімального обов'язкового платежу ;

- Якщо Держатель ( Довірена особа) більше одного разу звертався до Банку і заявляв про втрату / крадіжку карти і при цьому по даній карті до моменту її фактичної блокування в системі авторизації Банку та постановки в СТОП -лист проводилися операції , від яких пізніше Тримач відмовився.

2.1.1.3.2 . У випадку заперечування Держателем операцій , здійснених з використанням карт або інформації, нанесеної на карти , Держатель надає протягом 35 -ти днів з моменту утримання грошових коштів письмову заяву Банку із зазначенням оспорюваних операцій і причин оскарження (у разі якщо вирішення питання передбачає розгляд письмової заяви ) . Банк надає Держателю відповідь протягом 30- ти днів з моменту звернення .

2.1.1.3.3 . У разі наявності перевитрати Платіжного ліміту по карті і непогашення його Клієнтом протягом 6 місяців , карта закривається , наступне поновлення дії картки можливе тільки після повного погашення заборгованості Клієнтом .

2.1.1.3.4 . Відповідний картрахунок може бути закритий за зверненням Клієнта в Банк або Банк має право закрити картрахунок , повідомивши Держателя. При цьому Держатель повинен не пізніше ніж через 30 днів з дня повідомлення повернути карту в Банк , після чого обслуговування картки припиняється. Тримач повинен погасити всі види заборгованостей перед Банком , у тому числі що виникли протягом 30 -ти днів з моменту повернення картки . Банк закриває картрахунок не раніше ніж через 30 днів з дня припинення обслуговування карти.

2.1.1.3.5 . При порушенні Клієнтом умов договорів , укладених з Банком , про надання кредитних коштів , а також у разі звернення Клієнта для здійснення перерахування готівкових грошових коштів на адресу третіх осіб , Клієнт доручає Банку сформувати касові документи на перерахування коштів для погашення простроченої заборгованості за Договором в межах суми простроченої заборгованості , що утворилася станом на день виконання платежу . Сторони дійшли згоди , що в цьому випадку оплата проводиться в такій послідовності : оплата за документами на погашення простроченої заборгованості перед Банком ; перерахування коштів на адресу третіх осіб.

2.1.1.3.6 . Банк інформує Клієнта про заборгованість за кредитними договорами (у тому числі про заборгованість по карті "Універсальна" ) , розмір поточних платежів , активації продуктів і послуг Банку , а також інших правилах користування Карткою "Універсальна " і умовах кредитного договору включаючи внесені до них зміни шляхом використання функції SMS -повідомлень.

2.1.1.3.7 . Клієнт може звернутися до Банку (допускається також факсимільне або усне звернення до Служби клієнтської підтримки - контакт -центр) для зміни наступних платіжних лімітів і обмежень :

- Платіжний ліміт на отримання готівки в межах власних коштів за Карткою (Картах ) протягом місяця , тижня, доби ;

- Платіжний ліміт на здійснення операцій в торговій / сервісної мережі по Карті (Картах ) протягом місяця , тижня, доби ;

- Загальний ліміт на здійснення операцій по Картці (Картах ) протягом місяця , тижня, доби ;

- Країни , дозволені для здійснення операцій по Картці (Картах ) .
Просмотров: 1661 | Добавил: blouse | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
ComForm">
avatar