2.9.2.1 . Загальні положення . Порядок реєстрації.
2.9.2.1.1 . Система Приват 24 призначена для управління реальними банківськими рахунками через мережу Інтернет. Дана система надає своїм Клієнтам комплекс банківських послуг цілодобово в режимі реального часу , з будь-якої точки, що має вхід в Інтернет.
2.9.2.1.2 . Клієнт доручає Банку проводити платіжні операції за допомогою системи дистанційного обслуговування Приват24 на підставі дистанційних розпоряджень Клієнта , переданих системі по мережі Інтернет.
2.9.2.1.3 . В даний час в системі Приват 24 можна здійснити наступні операції:
Здійснення внутрішньобанківських платежів на рахунки фізичних і юридичних осіб , міжбанківські платежі в національній валюті по Росії ; Контроль залишків на своїх рахунках ; Отримання виписок по рахунках .
З технічних причин деякі операції системи Приват 24 можуть бути недоступні. Про недоступних операціях Клієнт повідомляється системою .
2.9.2.1.4 . Даний список операцій може бути змінений при зміні можливостей системи Приват 24 .
2.9.2.1.5 . Всі можливі операції Клієнт здійснює після підтвердження згоди з умовами даної угоди .
2.9.2.1.6 . Всі операції здійснюються за допомогою дистанційних розпоряджень , які оформляє Клієнт у системі Приват 24 .
2.9.2.1.7 . Банк зобов'язаний прийняти до виконання дистанційні розпорядження , оформлені і підтверджені належним чином . Дистанційне розпорядження вважається переданим Клієнтом і прийнятим Банком до виконання , якщо клієнт :
- Для доступу в систему ввів правильні логін і пароль - засоби верифікації ;
2.9.2.1.8 . Якщо Клієнт не підтвердив дистанційне розпорядження , то Банк їх не виконує операцію , про що інформує Клієнта.
2.9.2.2 . Порядок підключення до системи і відкриття рахунків .
2.9.2.2.1 . Підключення клієнтів :
2.9.2.2.1.1 . Підключення до системи Приват24 здійснюється через сайт www.privat24.ru . Для того щоб стати користувачем системи необхідно заповнити форму реєстрації представлену на сайті і підтвердити реєстрацію одноразовим ОТР паролем , який приходить на мобільний телефон за коштами сервісу коротких текстових повідомлень ( SMS).
2.9.2.2.1.2 . Вхід у систему клієнт здійснює самостійно на сайті www.privat24.ru
2.9.2.2.1.3 . Клієнт може додавати картки в систему Приват24 трьома способами:
- Написати лист операціоністу із зазначенням номера картки , яку необхідно додати ;
- За зверненням до служби чату;
- Додати карту самостійно через закладку " Налаштування " меню Додати карту
2.9.2.2.1.4 . Після реєстрації ( додавання карти ) Клієнт у системі бачить номери своїх карт і може проводити операції , пропоновані системою , з будь-якої карти .
2.9.2.3 . Права та обов'язки сторін .
2.9.2.3.1 . банк :
2.9.2.3.1.1 . Банк може випускати платіжні карти, які є його власністю і які представляються клієнтам .
2.9.2.3.1.2 . Банк може змінювати режим функціонування картрахунку Клієнта.
2.9.2.3.1.3 . Банк може змінювати список операцій в системі Приват 24 .
2.9.2.3.1.4 . Банк зобов'язаний виконувати належним чином доручення Клієнта , що міститься в дистанційному розпорядженні , відправленому Банку .
2.9.2.3.1.5 . Банк зобов'язаний перевіряти номери рахунків платника і одержувача і робити операцію тільки у разі їх повної відповідності . В іншому випадку Банк несе відповідальність за шкоду , заподіяну суб'єктам переказу .
2.9.2.3.1.6 . Банк виконує платіжні доручення відповідно до черговості їх надходження та виключно в межах залишку коштів на рахунках платника.
2.9.2.3.1.7 . Банк зобов'язаний інформувати Клієнта про тарифи Банку.
2.9.2.3.2 . клієнт:
2.9.2.3.2.1 . Клієнт може змінювати засоби верифікації після реєстрації в системі.
2.9.2.3.2.2 . Клієнт зобов'язаний надавати Банку достовірну інформацію , в іншому випадку Банк не несе відповідальності за неналежний переказ коштів .
2.9.2.3.2.3 . Клієнт зобов'язаний здійснювати операції відповідно до умов цієї угоди .
2.9.2.3.2.4 . Не розголошувати відомостей про логін і паролі , в іншому випадку Банк не несе відповідальність за збереження коштів Клієнта.
2.9.2.3.2.5 . Клієнт зобов'язаний оплачувати послуги Банку відповідно до тарифів Банку .