2.1.2.3.1 . При отриманні Картки Власник картки зобов'язаний негайно поставити підпис у відповідному полі Карти в присутності співробітника Банку.
2.1.2.3.2 . Разом з картою в спеціальному конверті Власник картки отримує ПІН . Власник картки повинен запам'ятати ПІН , знищити ПІН -конверт разом з вкладишем і надалі зберігати ПІН в таємниці. ПІН відомий тільки Держателю картки , загублений ПІН відновленню не підлягає. Операції , вироблені з використанням ПІН- коду не підлягають оскарженню .
2.1.2.3.3 . Карткою має право користуватися тільки Власник картки . Використання Картки в торговій точці і в пункті видачі готівки повинно здійснюватися в присутності Держателя картки .
2.1.2.3.4 . При здійсненні покупки або отримання готівки у банку , персонал обслуговуючої організації має право вимагати пред'явлення паспорта або іншого документа , що посвідчує особу.
2.1.2.4 . ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ ПРИ ризикових операцій І В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ( INTERNET- BANKING ) .
2.1.2.4.1 .. Клієнт дає свою згоду , що за замовчуванням при видачі картки Банк блокує можливість використання Картки в мережі Інтернет , а також при здійсненні ризикових операцій у країні і за кордоном (крім Інтернет -карти).
2.1.4.2 . Клієнт може отримати можливість оплати товарів / послуг з Інтернет . При наданні Клієнтом в Банк заяви на розблокування Карткового рахунку Банк приймає рішення про зміну режиму використання картки.
Банк має право збільшити / зменшити ліміт для здійснення операцій в мережі Інтернет ( операцій електронної комерції та мото- операцій) , використовуючи віддалені канали обслуговування . При цьому клієнт підтверджує свою згоду на збільшення / зменшення ліміту операцій шляхом sms - підтвердження .
2.1.2.4.3 . Клієнт може отримати можливість оплати товарів \ послуг з Інтернет , оформивши Інтернет -карту. У цьому випадку Клієнту буде наданий номер Картки ( без видачі самої Карти) , яким він зможе користуватися при здійсненні покупок по Інтернет.
2.1.2.4.4 . У випадку якщо Клієнт не може скористатися своєю карткою через невідповідність режимів використання картки для здійснення ризикових операцій , йому необхідно звернутися до Банку за телефонами ( 495) 787-68-88 , 8-800-200-20-80 (безкоштовно), ( 499) 400-10-07 ( консьєрж- сервіс)
2.1.2.4.5 . Для замовлення послуги / товару по Інтернет Власник картки повинен ввести тип Картки , номер Картки і термін дії Картки у відповідні поля запиту , а також іншу інформацію за потребою.
2.1.2.4.6 . Відповідальність за всі операції , вироблені в мережі Інтернет по Картах , прив'язаним до карткового рахунку Клієнта , покладається на Клієнта .
2.1.2.4.7 . У випадку виявлення факту несанкціонованого доступу до карткового рахунку через Інтернет , Клієнт повинен подати заяву в Банк з даного питання. Банк у свою чергу представляє інтереси Клієнта в Міжнародній Платіжній Системі з питання повернення несанкціоновано списаної суми. Оспорювання операцій з Інтернет- карті можливе не більше 3- х разів , після чого картка підлягає переоформленню згідно з тарифами Банку.